Proiectul „Investiție in digitalizarea activității SUN INDUSTRIES SRL”
Contract de finanțare nr. 3976.1 /I3/C9 /10.02.2025
Achiziție Software tip ERP
Linia Bugetara:
4.cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software, cheltuieli pentru configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, cheltuieli pentru implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), tehnologii blockchain, soluții E-Commerce etc. și integrarea acestora in BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul.
Codurile CPV ale elementelor investiționale menționate sunt următoarele:
• 48451000-4 Pachete software de planificare a resurselor întreprinderii (Rev.2)
Cantitate si valoare bugetata:
Denumire produs | Nr. buc. | Valoarea bugetata, fara TVA |
Software tip ERP | 1.00 | 256,766.58 |
Total Software tip ERP | 256,766.58 |
Buget: 256.766,58 lei fără TVA
Procedura utilizata: achiziție directa
Criteriu atribuire: cel mai bun preț
Descriere:
Licenta de utilizare trebuie sa cuprinda urmatoarele module:
- Categoria de module Contabilitate și Financiar: Contabilitate, Financiar, Mijloace Fixe, Banca Electronică, Flux Numerar.
- Categoria de module Resurse Umane: Administrare Personal, Salarizare,
- Categoria de module Achiziții și Logistică: Aprovizionare, Cumpărări, Stocuri, Depozitare, Parc Auto, Livrari.
- Categoria de module Producție și Proiecte: Producție.
- Categoria de module Vânzări și Servicii: Oportunitati, Vânzări, Comenzi, Ofertare.
- Categoria de module Informații: Documente, Informații.
- Categoria de module Administrare: Administrare (Nomenclatoare).
- Categoria de module Mobile: Depozitare
Oferta trebuie sa includa:
- Instalarea aplicației ERP și a bazei de date.
- Activarea și configurarea modulelor Pluriva ERP.
- Training utilizatori.
- Configurarea fluxurilor conform documentului de analiză, ce rezulta după întâlnirile de inițializare a proiectului.
- Verificarea finala înainte de lansarea în utilizare.
- Asistenta post-lansare în producție.
Ofertantul câștigător va prezenta, înainte de semnarea unui contract sau înainte de orice plata, următoarele documente:
1. Certificat constatator detaliat emis de Registrul Comerțului, pentru ofertantul roman – sau similar, pentru ofertantul străin, însoțit de traducere in limba romana, certificata de traducători autorizați;
2. Certificat emis de ONRC privind furnizarea de informații privind beneficiarii reali, pentru ofertantul roman – sau similar, pentru ofertantul străin, însoțit de traducere in limba romana, certificata de traducători autorizați;
3. Declarație pe propria răspundere cu privire la evitarea dublei finanțări;
4. Declarație pe propria răspundere privind respectarea principiului DNSH (ANEXA 7-MODEL F).
In lipsa acestor documente, oferta este declarata neconforma si se declara câștigătoare următoarea oferta financiara, sau se reia achiziția, după caz.
Persoana de contact: IMPARATU Flavia
Numărul de telefon: 0722300914
Email:
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it